- Hem
- Böcker
- Facklitteratur
- Mat & Dryck
- Våga vego! (bok, kartonnage)

Våga vego! (bok, kartonnage)
/LÄTTLÄST/
Ett bra val när vi tänker på miljön är att laga mat efter säsong och som odlas nära. Maten smakar så mycket godare då. I...
Produktbeskrivning
/LÄTTLÄST/
Ett bra val när vi tänker på miljön är att laga mat efter säsong och som odlas nära. Maten smakar så mycket godare då. I Våga vego! finns enkla recept med några av de vanligaste grönsakerna som odlas i Sverige: lök, rotfrukter, potatis, svamp, kål och baljväxter.
Laga, ät och njut!
Lättlästnivå: 5
(1 är lättast och 6 svårast)
| Format | Kartonnage |
| Omfång | 128 sidor |
| Språk | Svenska |
| Förlag | LL-förlaget |
| Utgivningsdatum | 2018-05-15 |
| Medverkande | Ylva Sundgren |
| ISBN | 9789188073402 |
Specifikation
Böcker
- Format Kartonnage
- Antal sidor 128
- Språk Svenska
- Förlag LL-förlaget
- Utgivningsdatum 2018-05-15
- ISBN 9789188073402
- Medverkande Ylva Sundgren
Leverans
Vi levererar ditt paket med Budbee, Instabox och DB Schenker. Frakten kostar 49 kr men handlar du för över 499 kr är det fri frakt. De exakta leveranstiderna för varje produkt ser du direkt på produktsidan och i kassan. När din order skickats får du en spårningslänk via e-post eller SMS.
Betalning
Hos oss betalar du tryggt via Avarda. Du kan välja mellan Swish, kort (VISA/MasterCard), faktura med 30 dagar eller konto för delbetalning. Alla köp sker krypterat och säkert.
Retur & reklamation
Som privatkund har du 14 dagars ångerrätt enligt distansavtalslagen. Retur kostar 49 kr och bokas via kundtjänst innan du skickar tillbaka varan. Återbetalning sker alltid via samma betalmedel du använde vid köpet.
Du har 3 års reklamationsrätt enligt konsumentköplagen. Vid godkänd reklamation står vi för returfrakten. Kontakta oss på [email protected] om du vill göra en retur eller reklamation, så guidar vi dig genom processen.
Specifikation
Det finns tyvärr inga specifikationer att visa för denna produkt.